Herinneringen aan Cannes: Remy Kurpershoek

Adfo Cannes vroeg verstokte Cannes-gangers naar hun meest memorabele herinneringen. Remy Kurpershoek, Executive Creative Director van XXS Amsterdam, deelt zijn herinneringen. In het Engels.

Door welk werk werd je weggeblazen en waarom?

 

2008 was my first year at the festival. The year I graduated the Cannes Lions Roger Hatchuel Academy and the year that HBO Voyeur won Grand Prix. One of my favorite campaigns till today. Storytelling at it’s finest.

 

 

Welke ontmoeting maakte het meeste indruk?

Meeting my class that same year. A group of extremely talented people that today have beautiful positions in the industry. I even had the chance to award one of them this year with his first gold at the Dubai Lynx 2016. Fingers crossed for now.

 

Waar gáát Cannes (niet) over?

The Festival is not about enforcing our opinion upon the industry. It’s about discovering fresh work and getting inspired. The pursuit of originality. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie