HEMA kondigt paaseitjes op een gevatte manier aan op Facebook

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media.

Het is vaste prik: of het nou om de pepernoten of de paaseitjes gaat; veel mensen vinden dat de winkels vaak te vroeg seizoensgebonden producten in de schappen hebben liggen. Maar HEMA was ze dit jaar op een slimme manier voor.

 

Ze kwamen namelijk met deze scherpe inhaker.

En dat zorgt uiteraard voor ophef.

Ophef

Maar HEMA ziet het positieve er wel van in.

Gea

Maar niet iedereen vindt het erg dat ze er al zijn.

Wel blij

Er worden zelfs meer ideeën op tafel gegooid.

Hele jaar door

En daar ziet HEMA wel heil in.

HEMA

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Steffi Posthumus. 

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Joke
Ik heb het er zo mee gehad met bedrijven/winkeliers die jouw als consument zijnde dagen als kerst en Pasen veel te vroeg door de strot rammen onder het mom " Iedereen moet het leuk vinden "
Het is bijna eind januari en Pasen is pas op 12 april !!! Doe me een lol zeg Hema en stop ermee , Pasen is net als kerst geen schrans en vreet partij maar een christelijke dag(en) .
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie