Gigi Hadid in nieuwe global campagne voor BMW

Het fotomodel zet zich in voor de nieuwe BMW M2.

BMW’s Amerikaanse creatief bureau KBS en het Duitse bureau Serviceplan zijn verantwoordelijk voor de geïntergreerde global campagne ‘’.

BMW noemt de campagne zelf een ‘mesmerizing display of driving skill’. 

In de campagnevideo’s, geregisseerd door Marc Forster (Quantum of Solace, Finding Neverland), is fotomodel Gigi Hadid te zien in een soort balletje-balletjeversie, in dit geval is Hadid het balletje en de auto’s de cupjes, waarna de auto’s in een 360-gradenvideo gaan racen. Aan het eind kan de kijker nog een keer kiezen in welke BMW het fotomodel zit.

 

De marketingmanager van BMW Noord-Amerika meent dat de ‘oogverblindende schoonheid’ van Hadid een mooie combinatie vormt met de stoerheid van de auto. ‘Haar wereldwijde bekendheid en social following maken haar perfect voor het sociale en digitale vorm van het concept.’

De 45-seconden commercial

De campagne zal te zien zijn op tv, online en via sociale media en crm en in de zomer wereldwijd gaan.

Credits

Bureau: KBS

Co-Chief Creative Officers

Jonathan Mackler and Dan Kelleher

Executive Creative Director

Paul Renner

Senior Art Director

Nigel Gross

Senior Copywriter

Ben Cascella

Head of Production

Jenny Read

Senior Producer

Melissa Tifrere

Bureau: Serviceplan

Global Chief Creative Officer en Partner

Alex Schill

Creative Director, Art

Michael Wilk

Creative Director Copy

Kolja Danquah

Art Director

Sanaz Shaafy

Senior Copywriter

Angeliki Karnoupaki

Design

Christian Mellin

Production Company Name

Tool of North America

Director

Marc Forster

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie