FHV: 'Afrekenen op basis van het succes van de reclamecampagnes.'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

, met 150 mensen één van de grootste Nederlandse reclamebureaus, laat in een persbericht weten, voortaan de bureauhonorering aan het zakelijke succes van de reclamecampagne te koppelen.

FHV zegt daarmee 'de bestaande conventies in de reclamewereld op z'n kop te zetten'.

Het bureau zegt dat de complexiteit van het vak enorm is toegenomen door het massale gebruik van internet.

'Nog steeds zijn radio en televisie belangrijk voor de bekendheid van een product of dienst, maar onlinemarketing en websites hebben een bepalende invloed op het verdere leer- en aankoopproces', schrijft het reclamebureau.
'Deze verschuiving heeft vergaande gevolgen voor de marketing en voor het merkenbeleid van bedrijven; zij zullen explicieter moeten zijn dan voorheen over waar het merk voor staat en op wie het zich richt.'

FHV BBDO zegt zijn bureau-organisatie daarom te hebben aangepast. In plaats van een creatief team, wordt voor klanten een projectteam geformeerd met daarin meerdere disciplines (onder andere strategie, creatie, marketing, mediakennis).
Naar gelang de vraag en de behoefte van de klant wordt ieder team aangevuld met specifieke kennis en talenten.

Ook de bureauhonorering wordt in overleg met de opdrachtgever ingevuld. 'Dit vraagt van beide kanten om volledige openheid en om een intensieve samenwerking', aldus het bureau.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie