Remmers en Voges vormen al tien jaar een creatief team en zijn medeverantwoordelijk voor de campagnes van onder meer Bolletje, HAK en bol.com.
Het duo leerde elkaar tien jaar geleden kennen en bleek al snel een succesvol creatief team. In 2007 startte het duo bij Etcetera, waar zij onder leiding van Ben Imhoff, creatief directeur en oprichter, een belangrijke volgende stap in hun creatieve carrière zetten. Imhoff: 'Vanaf het moment dat Maarten en Wouter bij ons binnenkwamen waren ze nieuwsgierig en ambitieus. En dat is ook de kracht van hun succes. Ze blijven elkaar uitdagen en hebben hun creatieve ambities altijd waar kunnen maken.'
Partnerstructuur
Etcetera werkt al sinds de oprichting in 1992 met een partnerstructuur. Met de benoeming van Remmers en Voges komt het totaal aantal partners van het bureau op veertien. 'Etcetera is een bureau met een grote groep betrokken partners. Stuk voor stuk ondernemers die dagelijks meewerken aan de business van onze klanten. De continuïteit van onze dienstverlening is hiermee gewaarborgd en we weten de beste mensen aan ons te binden' aldus Imhoff.
Voor Remmers en Voges is hun nieuwe rol binnen Etcetera een mooie bezegeling van het tienjarig jubileum. 'Wouter en ik zijn partner geworden bij Etcetera omdat het een energiek, creatief en effectief bureau is. Een bureau waar we ons thuisvoelen en al acht jaar met veel plezier werken voor prachtige merken' aldus Maarten Remmers.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!