Door verschillende interne en externe databronnen te combineren wordt optimale relevantie opgezocht. Interesses en buitentemperatuur spelen bijvoorbeeld een rol.
Na een korte bureaoriëntatie werd in Blauw Gras een goede match gevonden. Saskia ter Meulen (Marketing Manager) geeft aan: 'We zijn een zelfstandige familiebrouwerij die veel waarde hecht aan passie en kwaliteit. Dat geldt voor onze merken, maar ook voor de werknemers en de partners met wie wij in zee gaan. Deze waarden vonden wij terug bij Blauw Gras.'
Erjon Tuenter, medeoprichter en operationeel directeur van Blauw Gras: 'Het stond hoog op ons lijstje om voor een bierbrouwer te werken. Met de merken Vedett, Duvel en Liefmans vallen we met de neus in de boter. Daarnaast geeft deze samenwerking ons de kans om te laten zien wat een mooie dingen je kunt bereiken met de nieuwste toepassingen en technieken op het gebied van digital advertising.'
De eerste mediacampagne loopt inmiddels.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!