DDB & Tribal Amsterdam versterkt met senior team

Ryan McNamara stapt over van VML Londen, Jesse Mons van BBDO.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ryan McNamara was bij VML Londen verantwoordelijk voor het uiteenzetten en implementeren van de digitale strategie. Als senior account director was hij tevens verantwoordelijk voor accounts als the Premier League, Bentley en Bugatti. Eerder werkte McNamara als business director bij Blue Hives en als director of digital innovations bij Initials Marketing. Ook heeft hij samengewerkt met vooraanstaande bureaus als Leo Burnett en Billington Cartmell.

McNamara over zijn nieuwe rol: &;De mogelijkheid om bij aan de slag te gaan, is er een die ik niet af kon slaan. Ik kijk er naar uit om onderdeel te mogen zijn van een bureau met zo’n sterke reputatie en ben ik blij te mogen werken met grote merken als Heineken en Adidas.&;

Jesse Mons is een oude bekende van het bureau, aangezien hij na zijn start bij Icemedia, in 2012 aan de slag ging als senior project manager bij DDB & Tribal Amsterdam. Voor een aantal jaar was Mons verantwoordelijk voor de KLM- en Adidas-accounts. Na een korte onderbreking, bij BBDO in 2015, keert hij terug op het oude nest als project director.

&;We zijn blij om Mons en McNamara te verwelkomen om het senior team te versterken.&; aldus Sandra Soskic, co-ceo van DDB & Tribal Amsterdam. &;Met internationale klanten en projecten in de pijplijn is het een spannende tijd voor de groei van het bureau.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie