Overslaan en naar de inhoud gaan

YouTube gaat hotspotting toepassen

Hotspotting is weblinks in online videos plaatsen. Artikelen in videos worden aanklikbaar. Het is een perfecte vorm van product placement.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft al jaren een editor om de links in webvideos aan te brengen. CEO Babak Maghfourian demonstreerde de software op het congres in New York.

related partner content for mobile comes here

VideoClix kreeg eind vorig jaar 8 miljoen dollar investering. Maghfourian zegt dat drie bedrijven VideoClix wilden overnemen, maar niemand bood voldoende. Maghfourian mikt op minstens 50 miljoen.

VideoClix praat nu met Google en DoubleClick over toepassing van de technologie op YouTube. Volgens Maghfourian initieerde Google de gesprekken. Google zou met meer bedrijven praten die hotspotting en tagging voor webvideo leveren.

Twee weken geleden opende VideoClix een kantoor in Amsterdam, met op dit moment twee werknemers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in