Overslaan en naar de inhoud gaan

Frunniken en pulken in de lift

Als je onverhoopt om een onderwerpje verlegen zit, loont het altijd om even door de lijst met recente Japanse marktonderzoeken te bladeren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als je onverhoopt om een onderwerpje verlegen zit, loont het altijd om .

related partner content for mobile comes here

DIMSDRIVE onderzocht . Er waren 7753 ondervraagden. Antwoorden waren vrije keus, maar bleken toch goed te groeperen in een paar populaire bezigheden.

Ver bovenaan, met ruim 20%, staat 'aan mijn uiterlijk frunniken.' Vrouwen (29%) wat vaker dan mannen (10%) maar in beide gevallen een duidelijke nummer een. Ook de nummer twee is voor beide seksen hetzelfde: ongeveer 4% staart naar het display dat de verdieping aangeeft.

Daarna lopen de rankings voor beide seksen wat uiteen. Bij de mannen komt zingen of neurien op de derde plaats, een wind laten op plaats 4, en in je neus pulken op plaats 5.

Bij de vrouwen staat uitrekken derde, zingen of neurien vierde, en op de vijfde plaats komt kijken waar de veiligheidscamera zit.

Op de tiende plaats komt nog een vermeldenswaardige ontboezeming. Ongeveer 1% gaat wanneer hij (of zij, maar mannen iets vaker) alleen in de lift is op allerlei knoppen staan drukken. Dat aantal lijkt misschien niet hoog, maar als in 1% van de gevallen de lift op iedere verdieping stilhoudt, heeft dat volgens mij merkbare gevolgen voor de wachtenden.

Andere populaire aktiviteiten zijn in jezelf praten, springen, en met name vrouwen van middelbare leeftijd tonen nogal eens interesse in het plaatje met de gegevens van de liftfabrikant.

Atijd handig om te weten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in