Overslaan en naar de inhoud gaan

Werkverkeer: Het PR Bureau, DPDK, Clear Channel

Wie waren de ‘movers en shakers’ van afgelopen week?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Swantje Brennecke is per 1 juni benoemd tot onafhankelijke voorzitter van de TC van het JIC Buitenreclameonderzoek. De functie is nieuw. Zij gaat zich samen met het bestuur inzetten om het onderzoek te optimaliseren. Brennecke is sinds 2011 zelfstandig adviseur in communicatie-/media- en onderzoeksvraagstukken en werkte voorheen zo’n 12 jaar bij Mindshare.

related partner content for mobile comes here

Creatief digitaal bureau DPDK stelt CFO Paul Jitta en Creative Director Michael Vromans aan als partners bij DPDK. Jitta en Vromans worden partners naast mede-oprichter en CEO Pim van Helten. Gezamenlijk vormen ze het management van het Rotterdamse bureau.

Toon van Loock is per direct in dienst getreden als pr-adviseur bij Het PR Bureau. Van Loock was de afgelopen elf jaar werkzaam voor Winkelman Van Hessen. Van Loock gaat bij Het PR Bureau onder meer werken op het account van Vodafone.

Clear Channel heeft afgelopen tijd drie nieuwe mensen aangenomen. Jeroen Kors (foto link) is de nieuwe Senior Account Manager. Hiervoor werkte hij ruim acht jaar voor het activatiebureau J.U.I.C.E. Promotions. Camiel Zandbergen (foto midden) werkt sinds april bij Clear Channel als Junior Analist. Stephan de Kat (foto rechts) is aangenomen als Account Manager voor de provincie Overijssel en Gelderland. In zijn regio benadert hij prospects en adviseert hij bestaande klanten over de inzet van buitenreclame.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in