Overslaan en naar de inhoud gaan

Weber Shandwick voegt Marten Kroneman toe aan zijn nieuwe creative compliance team

Kroneman gaat ervoor zorgen dat de campagnes die door het healthcare-team worden gemaakt, ook voldoen aan wet- en regelgeving
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Communicatieadviesbureau Weber Shandwick heeft Marten Kroneman benoemd tot associate director creative compliance. Met dit nieuwe concept springt het bureau in op de behoefte van organisaties in de healthcare-sector om zich te onderscheiden met creatieve campagnes – zonder de geldende regels te overtreden. Met de toevoeging van Marten ontstaat een team dat creativiteit en compliance als uitgangspunt neemt.

related partner content for mobile comes here

Worstelen

Weber Shandwick heeft het creative compliance team opgezet ‘vanuit de visie dat het in deze tijd niet voldoende is om met een creatief idee te komen en vervolgens de klant te laten worstelen met het toetsen aan de regelgeving. Dat moet een gezamenlijke verantwoordelijkheid zijn’.

Farmaceutische industrie

Kroneman is bedrijfsjurist en heeft aan de Rijksuniversiteit van Groningen een postacademische opleiding strategisch communicatiemanagement gevolgd. Na 15 jaar in de farmaceutische industrie te hebben gewerkt, was hij de afgelopen 10 jaar zelfstandig communicatieadviseur en adviseur Legal & Compliance Healthcare Services.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in