Overslaan en naar de inhoud gaan

Morgen laatste dag om in te zenden voor AMMA

Media-exploitanten, adverteerders en mediabureaus kunnen hun cases inzenden tot vrijdag 10 maart, 17.00 uur.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vorig jaar behaalde branchevereniging MWG een recordaantal inzendingen voor de AMMA. Er waren 168 cases in elf categorieën.

related partner content for mobile comes here

Er zijn geen wijzigingen in de categorieën aangebracht in vergelijking met vorig jaar. Wel zijn de bijbehorende criteria aangescherpt om zo nog meer tot de essentie van de categorie te komen.

Inschrijven kan via

Op woensdag 24 mei worden de AMMA Awards uitgereikt in Theater Amsterdam.

Voor negen categorieën wordt per categorie een professionele vakjury samengesteld. De nominaties en winnaar in de categorie Carl Lipp-prijs (mediavertegenwoordiger van het jaar) worden bepaald door een online enquête onder adverteerders en mediabureaus. Het YIM Mediatalent van het jaar wordt door een jury gekozen aan de hand van een workshop waarin een case moet worden uitgewerkt en gepresenteerd.

De 11 AMMA-categorieën voor 2017 zijn:
Beste Gebruik van een Medium
Beste Engagement Strategie
Beste Media Innovatie
Beste Media Performance
Beste Media Strategie
Media-adverteerder van het jaar
Mediabureau van het jaar
Media-exploitant van het jaar
Hans du Chatinier-prijs
Carl Lipp-prijs
YIM Mediatalent van het jaar

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in