Overslaan en naar de inhoud gaan

Web 2.0 namen

Als je een korte, pakkende merknaam nodig hebt voor je webdienst en je wilt geen dure jongens inschakelen, laat je dan inspireren door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als je een korte, pakkende merknaam nodig hebt voor je webdienst en je wilt geen dure jongens inschakelen, laat je dan inspireren door . Via op het blog van de Amerikaanse naamcreatieven Igor International las ik een artikel over deze site die namen van Web 2.0-initiatieven op een rij zette. Daarnaast stuitte ik zelf nog op .

related partner content for mobile comes here

Enkele Web 2.0 namen? Voo2do, gabbr, Flickr, zoto, Remember the milk, Tadalist, Reddit, Revver, Shutterbook, Digg, Writeboard, Tailrank, Zimbra, Simpy, Meebo, Wrickr, Scoopgo, Zvents, Quimble, Squidoo, ToEat, Fluctu8, Blinksale, Eventful, Ning, Filangy, 180n, Furl, Planzo, 8by1, Flagr, Blummy, Riya, Rollyo, Zazzle, Findory, Kratia en nog veel meer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in