Microsoft paait adverteerders


Slim verzonnen van MSN Europe: een wedstrijd voor de meeste creatieve Europese uitingen op internet. De Spinprijzen voor Europa, zeg maar, deze MSN European Creative Awards 2006. Zo trek je aandacht van de online marketing meisjes en jongens.
Het is een 'wedstrijd voor 'digitale concepten'. Microsoft wil er creativiteit en innovatie. Behalve deze factoren telt ook 'effectiviteit' bij de beoordeling. U kunt het verder zelf lezen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUiteraard keken we even goed naar de jury van dit evenement: bijna twintig leden moeten het eens zien te worden. Daarvan tellen we maar twee vrouwen, en door dit hier op te schrijven zijn het er volgend jaar een veel meer. (Weblogs hebben wel zin.)
In de jury zitten twee Nederlanders:
Mark Chalmers, creatief directeur van bureau StrawberryFrog;
Dagan Cohen, creatief directeur van Draft Worldwide in Nederland
Zij moeten de inzendingen op 28 april in Londen beoordelen in vijf categorieën:
* Consumentenproducten (FMCG)
* Automotive
* Non-government organisaties
* Financiële dienstverlening
* Telecom, media en entertainment.
De grote prijs, de 'Best in Show' campagne, wordt toegekend aan de allerbeste online campagne.
Inzenden kan nog tot 31 maart. De prijswinnaars krijgen geld en mogen meedoen aan de Cyber Lions wedstrijd in Cannes. Daar is het MSN-evenement ook een soort van voorronde voor.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid