BVA met code Media Auditing en Benchmarking
Adverteerdersbond BVA heeft exclusief voor haar leden de Code of Conduct Media Auditing en Benchmarking ontwikkeld. De code moet helderheid…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De BVA heeft de missie om transparantie te bewerkstelligen in de relatie tussen adverteerders, bureaus, exploitanten en overheid. Adverteerders hebben baat bij een transparante samenwerking met een media auditing bureau, want juist bij een dergelijk bureau is onafhankelijkheid cruciaal, aldus de bond.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De code biedt inzicht in de activiteiten en specifieke diensten die partijen die zich bezighouden met media auditing en benchmarking (zowel nationaal als internationaal) verrichten. Zo kunnen adverteerders een weloverwogen keuze maken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe code sluit aan bij de internationale standaard, ontwikkeld door de World Federation of Advertisers (WFA).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid