Overslaan en naar de inhoud gaan

Fluisterkoeien bij McDonald's

McDonald's gaat de openbare discussie aan over haar sociale verantwoordelijkheid, onder meer voor dierenwelzijn en vetzucht, met een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

McDonald's gaat de openbare discussie aan over haar sociale verantwoordelijkheid, onder meer voor dierenwelzijn en vetzucht, met een . Dat werd wel tijd,

related partner content for mobile comes here

over de opmerkelijke stap. Dit bericht wekt de indruk dat het om een Nederlandse uiting, gat, maar de weblog staat op de 'corporate' website van de hamburgerketen.

"Corporate social responsibility through the eyes of Senior Director, Bob Langert. Get personal perspectives on the issues, meet the people behind the programs, and hear open assessments of the challenges we face.

De uitingen zijn beperkt, met een posting van 19 januari en van 26 januari van chef Bob Langert, over onder meer een dame die het met koeien doet. De reacties zijn nog allesbehalve pittig, een uitzondering daargelaten. Censuur? Wel een Nederlands geluid:

"Louke van Wensveen (27/01/2006 1:25:26 PM)
Comment: A stakeholder "diablog": great idea! As for what else you can do: How about making McDonald's more sustainable menu options really yummy? A happy cow is not the same as a sustainable cow."

De beperkt de p.r. nog even tot haar mooie . Hoe meer vet naar binnen van afgemaakte koeien, des te beter dat is voor de acties voor zieke kinderen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in