Overslaan en naar de inhoud gaan

De Belastingdienst vrouwvriendelijkst

De Gouden Meetlat 2005, een adverteerdersprijs van het maandblad Opzij, die jaarlijks wordt toegekend aan de meest vrouwvriendelijke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Gouden Meetlat 2005, een adverteerdersprijs van het maandblad Opzij, die jaarlijks wordt toegekend aan de meest vrouwvriendelijke advertentie die het afgelopen jaar in Opzij heeft gestaan, is op donderdagavond 26 januari 2006 uitgereikt aan
de Belastingdienst (Centrum voor ICT) en reclamebureau Maximum.

related partner content for mobile comes here

De Belastingdienst wint de Gouden Meetlat 2005, met de advertentie 'Waar maakt het niet uit of je van Mars of van Venus komt?'

In 2000 won de Belastingdienst ook al de Gouden Meetlat.

De jury moest ook dit jaar weer kiezen uit de elf Zilveren Meetlat winnende uitingen uit Opzij in het jaar 2005. De keuze moest worden gemaakt voor de meest passende en dus emancipatoire advertentie in Opzij.

De jury bestond dit jaar uit Cisca Dresselhuys (hoofdredacteur Opzij), Linda Boks (ZenithOptimedia) en Ursula Hulsmeijers (Unilever).

De pakkende uiting van ABN Amro- de vrouw regelt de financiële zaken als 'economische eenheid' (zonder man) - eindigde op de tweede plaats, het Reumafonds eindigde op de derde plaats.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in