De Belastingdienst vrouwvriendelijkst


De Gouden Meetlat 2005, een adverteerdersprijs van het maandblad Opzij, die jaarlijks wordt toegekend aan de meest vrouwvriendelijke advertentie die het afgelopen jaar in Opzij heeft gestaan, is op donderdagavond 26 januari 2006 uitgereikt aan
de Belastingdienst (Centrum voor ICT) en reclamebureau Maximum.
De Belastingdienst wint de Gouden Meetlat 2005, met de advertentie 'Waar maakt het niet uit of je van Mars of van Venus komt?'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn 2000 won de Belastingdienst ook al de Gouden Meetlat.
De jury moest ook dit jaar weer kiezen uit de elf Zilveren Meetlat winnende uitingen uit Opzij in het jaar 2005. De keuze moest worden gemaakt voor de meest passende en dus emancipatoire advertentie in Opzij.
De jury bestond dit jaar uit Cisca Dresselhuys (hoofdredacteur Opzij), Linda Boks (ZenithOptimedia) en Ursula Hulsmeijers (Unilever).
De pakkende uiting van ABN Amro- de vrouw regelt de financiële zaken als 'economische eenheid' (zonder man) - eindigde op de tweede plaats, het Reumafonds eindigde op de derde plaats.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid