Overslaan en naar de inhoud gaan

Vleggeert in directie Trefpunt

Frans Vleggeert (39) treedt als strategy director toe tot de directie van sponsorbureau Trefpunt Sports & Leisure Marketing. In die functie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vleggeert heeft de afgelopen dertien jaren in diverse marketing- en salesfuncties gewerkt in de fmcg-markt bij onder meer Sara Lee/DE, Unilever en Bel Group. Zo was hij betrokken bij de introductie van Senseo op de Nederlandse markt en begeleidde hij de Sanex-schaatsploeg met Rintje Ritsma en Marianne Timmer.
In zijn laatste functie bij de Bel Group was hij als marketing director Europe ondermeer verantwoordelijk voor de herpositionering van kaasmerk Leerdammer.

related partner content for mobile comes here

Managing director Henri van der Aat: ‘Met de komst van Vleggeert zal Trefpunt zich verder versterken op het gebied van strategie en creatie en op deze manier invulling gaan geven aan de groeiende behoefte aan klantenzijde om merken te verdiepen door middel van brand activatie en sponsored content.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in