Overslaan en naar de inhoud gaan

Ziel aan de zijkant

Wijn in een stapelbare fles, een innovatie van Wine to Wine. Met, zoals het bedrijf zegt, de ziel niet zoals gebruikelijk in de bodem, maar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wijn in een stapelbare fles, een innovatie van . Met, zoals het bedrijf zegt, de ziel niet zoals gebruikelijk in de bodem, maar aan de zijkant. Jaja.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe fles, met schroefdop, heeft een holle zijkant, waardoor flessen makkelijk gestapeld kunnen worden. Geen rollende flessen meer in de koelkast. Op logistiek gebied en voor de retailorganisatie levert dit formaat een ruimtebesparing op van 18 procent, aldus Wine to Wine.

'De consument is gewend aan de cilindervormige wijnfles en dat willen we graag zo houden', aldus de commercieel directeur. Dus voorlopig nog geen vierkante flessen.

C1000 heeft de WineTimes, zoals ze heten, in het schap liggen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in