Media Hoe je CRM data tot leven brengt Waar wonen je meest waardevolle klanten en wat voor socio-demografisch profiel hebben zij?
Advertorial Nieuwe campagne Zorgcollectief FNV/Menzis - ‘Als je met veel bent, krijg je veel voor elkaar’ De nieuwe campagne laat de kracht van het collectief zien
Data & Insights Lucas Bols stapt in praal-drankmerk Nuvo Het merk verkoopt een mousserende likeur in een verpakking die veel weg heeft van een parfumfles.
Gedragsverandering KLM heeft erg slecht nieuws voor sneeuwreizigers, maar verdient pluim voor communicatie Luchtvaartmaatschappij laat concurrent Easyjet zien hoe het wel moet
Data & Insights Internationalisering mediabureaus zet door, dus spreken we steeds meer Engels De internationalisering van de media(bureau)branche zet in 2018 onverminderd door, concludeert Maartje Symons na rondvraag bij zeven…
Media Hoe je CRM data tot leven brengt Waar wonen je meest waardevolle klanten en wat voor socio-demografisch profiel hebben zij?
Advertorial Nieuwe campagne Zorgcollectief FNV/Menzis - ‘Als je met veel bent, krijg je veel voor elkaar’ De nieuwe campagne laat de kracht van het collectief zien
Data & Insights Lucas Bols stapt in praal-drankmerk Nuvo Het merk verkoopt een mousserende likeur in een verpakking die veel weg heeft van een parfumfles.
Gedragsverandering KLM heeft erg slecht nieuws voor sneeuwreizigers, maar verdient pluim voor communicatie Luchtvaartmaatschappij laat concurrent Easyjet zien hoe het wel moet
Data & Insights Internationalisering mediabureaus zet door, dus spreken we steeds meer Engels De internationalisering van de media(bureau)branche zet in 2018 onverminderd door, concludeert Maartje Symons na rondvraag bij zeven…
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid