Data & Insights PR-manager Roompot-wielerploeg naar marketingbureau SportVibes Twee mensen gaan aan de slag bij sportmarketingbureau SportVibes. Bij de marketing-/pr-sectie van komt Léon Boele erbij. Boele was…
Advertorial Nieuwe campagne Zorgcollectief FNV/Menzis - ‘Als je met veel bent, krijg je veel voor elkaar’ De nieuwe campagne laat de kracht van het collectief zien
Data & Insights Hoe Heineken de schutterende schoonzoon laat scoren bij het kerstdiner Het is moeilijk indruk maken op je schoonouders, tenzij je de 'Heineken Feestrik' met ingebouwde flesopener hebt.
Carriere Radiodirecteur Dave Minneboo weg bij Talpa Radio Hij neemt per 1 maart 2018 afscheid, omdat hij verder wil kijken.
Data & Insights Internationalisering mediabureaus zet door, dus spreken we steeds meer Engels De internationalisering van de media(bureau)branche zet in 2018 onverminderd door, concludeert Maartje Symons na rondvraag bij zeven…
Data & Insights Gebruik Machine Learning door bedrijven verdubbelt volgend jaar 2018 wordt een historisch jaar voor de technologie-, media- en telecomsector.
Advertorial Nieuwe campagne Zorgcollectief FNV/Menzis - ‘Als je met veel bent, krijg je veel voor elkaar’ De nieuwe campagne laat de kracht van het collectief zien
Data & Insights Lucas Bols stapt in praal-drankmerk Nuvo Het merk verkoopt een mousserende likeur in een verpakking die veel weg heeft van een parfumfles.
Customer Experience Lidl laat Facebookers zelf korting bepalen Het merk Delicieux bestaat tien jaar en dat is voor de retailer reden voor een feestje.
Premium Data & Insights Mark Ritson: ‘Marketeers zijn altijd al veel te trendy geweest’ Exclusief interview met het marketingorakel over zijn kruistocht tegen de crap.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid