Overslaan en naar de inhoud gaan

Lucas Bols stapt in praal-drankmerk Nuvo

Het merk verkoopt een mousserende likeur in een verpakking die veel weg heeft van een parfumfles.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Drankenproducent Lucas Bols heeft de wereldwijde distributierechten verworven voor Nuvo, een mousserende likeur die geproduceerd wordt door zijn Amerikaanse branchegenoot London Group. Daarbij heeft het bedrijf ook een optie bedongen om het merk op termijn helemaal over te nemen. Financiële details zijn niet bekendgemaakt

related partner content for mobile comes here

Groeivooruitzichten
Nuvo wordt gemaakt van wodka, mousserende wijn en vruchtennectar. Het felroze drankje geldt als zeer exclusief en doet het vooral goed bij vrouwen, met ijs of in een cocktail, aldus Bols. Het bedrijf ziet goede groeivooruitzichten voor het merk en verwacht dat het al op korte termijn kan bijdragen aan de winst.

Rémy Cointreau
Bols begint de samenwerking met Novo volgend jaar in de Verenigde Staten. Het bedrijf denkt daarmee zijn aanwezigheid in die markt te kunnen versterken, wat ook de verkoop van Passoã ten goede zal komen. Over dat likeurmerk werd eind vorig jaar een samenwerkingsovereenkomst gesloten met de Franse branchegenoot Rémy Cointreau.

Marketing beter benutten
Daarnaast zorgt de overeenkomst met London Group volgens Bols voor een betere benutting van het eigen marketing- en distributieplatform. Dat kan op die manier worden versterkt, zonder dat daar veel extra investeringen voor nodig zijn, aldus het bedrijf. Na de eerste stap in Amerika volgen meer markten wereldwijd.

Bron: ANP
Beeld: http://www.sparklingnuvo.com/

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in