Overslaan en naar de inhoud gaan

W+K's 'The Kennedy's' maken campagne voor Smarthouse film La Holandesa

Smarthouse Films oprichter Danielle Guirguis is producent van de film die vrijdag in première gaat op het Internationaal Film Festival…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Voor de bioscooprelease van de film - op 26 april - ontwikkelden ‘The Kennedys’, Wieden + Kennedy’s creatieve accelerator, de filmposter, teaser en loglines. 

La Holandesa is een roadmovie die zich afspeelt in Chili. Het verhaal gaat over een vrouw (Rifka Lodeizen) wiens toevallige ontmoeting met een Chileens jongetje zich ontwikkelt in een ontwapenend avontuur door het adembenemende Chileense landschap.

related partner content for mobile comes here

De film is geheel door vrouwen gemaakt: in regie van Marleen Jonkman, naar een scenario van Daan Gielis en geproduceerd door Danielle Guirguis. 

Wereldpremière


La Holandesa ging eerder in wereldpremière op het prestigieuze A-list festival van Toronto (TIFF). Vakblad Screen International schreef onder meer: 'A scenic picaresque (…) marks a promising debut.'

Guirguis spreekt van 'een unieke mogelijkheid' om voor de campagne samen te werken met 'de zeven multitalenten van de Kennedys', onder leiding van creative director Alvaro Sotomayor en producer Judd Caraway. 'Normaal werk ik voor reclamebureaus, nu werken ze voor mij! Briljant!'


Guirguis spreekt van 'een unieke mogelijkheid' om voor de campagne samen te werken met 'de zeven multitalenten van de Kennedys', onder leiding van creative director Alvaro Sotomayor en producer Judd Caraway. 'Normaal werk ik voor reclamebureaus, nu werken ze voor mij! Briljant!'

Guirguis spreekt van 'een unieke mogelijkheid' om voor de campagne samen te werken met 'de zeven multitalenten van de Kennedys', onder leiding van creative director Alvaro Sotomayor en producer Judd Caraway. 'Normaal werk ik voor reclamebureaus, nu werken ze voor mij! Briljant!'

Alvaro Sotomayor: 'Het is geweldig om onze buren van Smarthouse Films te leren kennen en manieren te vinden om met deze getalenteerde mensen samen te werken en van elkaar te leren.' 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in