Overslaan en naar de inhoud gaan

Versla Blue Monday met je grootste tegenstander

Lemon Scented Tea helpt Amsterdammers hun goede voornemens waar te maken
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Blue Monday is de dag waarop de meeste goede voornemens sneuvelen. De dag waarop je toch die fles wijn opentrekt, de gym verruilt voor een avondje Netflix en de eerste familieruzies oplaaien. Gelukkig kun je je hiertegen verweren. Hoe? Door niet alleen je doel, maar juist ook je grootste tegenstander te benoemen.

related partner content for mobile comes here

As je weet met wie of wat je de strijd aangaat, kun je makkelijker het gevecht winnen. Als je bijvoorbeeld wilt afvallen, vecht je dan tegen de verleiding van chocola of tegen je hekel aan hardlopen? 

Op basis van dit gegeven bedacht storytelling agency Lemon Scented Tea een activatie. Tegenover het bureau aan de Korte Prinsengracht, is een rode zuil geplaatst met stiften waarmee voorbijgangers hun grootste tegenstander tekenen.

Managing director Gijsbregt Vijn: &;Alle goede verhalen hebben een duidelijk conflict. Dat geldt voor films en boeken, maar ook voor mensen. Daarom helpen we Amsterdammers hun tegenstander voor 2017 te benoemen. Zodat iedereen z&;n goede voornemens kan waarmaken. Juist op Blue Monday!&;
 



Sjors: “Mijn grootste vijand is de regen. Ik organiseer veel evenementen buiten en die zijn toch een stuk leuker als de zon schijnt.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in