Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatiebureau IvRM en contentbureau NRI fuseren

Corporate communicatie, PR en content onder één naam
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Communicatieadviesbureau IvRM en contentbureau NRI zijn per 1 januari 2017 gefuseerd. Door de krachtenbundeling is er een bureau ontstaan dat corporate communicatie, PR en content combineert op strategisch en op uitvoerend niveau. Het gezamenlijke bureau gaat verder onder de naam IvRM. 

related partner content for mobile comes here

Het NRI en IvRM werken al bijna tien jaar intensief samen bij de ontwikkeling van communicatiestrategieën en de uitvoering ervan. Maarten Halsema, directeur-eigenaar van IvRM: ‘We zijn al jaren gevestigd onder hetzelfde dak en trekken steeds vaker samen op voor onze klanten&;. Hij noemt een volledige fusie een &;hele logische en vooral natuurlijke stap’.

Henk Vlaming, voormalig directeur van het NRI, is als contentstrateeg toegetreden tot het directieteam van IvRM. Michèle Zwarts gaat aan de slag als senior contentadviseur. Het vernieuwde bureau telt vijftien adviseurs en is gevestigd op de in Bussum en heeft een eigen vestiging in Brussel die onder de naam InstiCOM opereert.

Foto IvRM, Henk Vlaming (l) en Maarten Halsema

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in