Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Ieperen creative manager Discovery Networks Benelux

Diane van Ieperen is benoemd tot creative manager bij Discovery Networks Benelux (DNB) en onder meer verantwoordelijk voor promotionele…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze gaat ook creatieve invulling geven aan de on-air en cross mediale positionering. Samen met Christian van den Heuvel (Teamleader Promotions Production) en Carolien Smit (Operations Project Manager) vormt zij een creatieve  en productionele driehoek.

Van Ieperen was de afgelopen jaren bij de NPO als strategische conceptontwikkelaar & projectleider. In deze functie was ze de creatieve spil tussen de zendermanagers en de marketingafdeling van de NPO. Van Ieperen was onder andere verantwoordelijk voor het bedenken van interactieve concepten en de uitwerking en begeleiding van cross-mediale (televisie)campagnes. Ze heeft daar onder andere de cross-mediale strategie voor TV Lab ontwikkeld en geïntroduceerd en was daarnaast nauw betrokken bij de digitale positionering en creatieve invulling van Zappelin en Zapp, de kinder/jeugdzenders van de NPO.

Van den Heuvel blijft samen met zijn team verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitrollen van campagnes on air.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in