Overslaan en naar de inhoud gaan

UPC weg bij They en MrCooper

UPC Nederland neemt na vijf jaar afscheid van MrCooper en na 2,5 jaar van They.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ronald Sutmuller, Media Relations Manager van UPC Nederland: ‘Het gebruik van twee above-the-line bureaus is niet ideaal. De komst van Mark Giesbers als Vice-President Marketing en Machteld Koch als Directeur Marketing Communications bij UPC leidt wat dat betreft tot nieuwe inzichten.’

related partner content for mobile comes here

Conclusion Communication Architects begeleidt UPC bij de zoektocht naar een nieuw bureau. Sutmuller: ‘We hebben voor een externe partij gekozen om dit traject te begeleiden, zodat we deze zo gedegen en objectief mogelijk kunnen aanpakken.’

Sutmuller, over They en MrCooper: ‘Beiden zijn uitstekende bureaus met wie we vol energie en enthousiasme hebben samengewerkt. Die samenwerking heeft geleid tot onder meer een San Accent dat we met They wonnen voor Eredivisie Live en een zeer succesvolle campagne die MrCooper voor ons ontwikkelde met betrekking tot de Droomdeals. De komende maanden blijven zij onze bureaus. De huidige campagne is bijvoorbeeld gewoon van MrCooper. We hechten eraan te benadrukken dat we als goede vrienden uit elkaar gaan.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in