UPC weg bij They en MrCooper


Ronald Sutmuller, Media Relations Manager van UPC Nederland: ‘Het gebruik van twee above-the-line bureaus is niet ideaal. De komst van Mark Giesbers als Vice-President Marketing en Machteld Koch als Directeur Marketing Communications bij UPC leidt wat dat betreft tot nieuwe inzichten.’
Conclusion Communication Architects begeleidt UPC bij de zoektocht naar een nieuw bureau. Sutmuller: ‘We hebben voor een externe partij gekozen om dit traject te begeleiden, zodat we deze zo gedegen en objectief mogelijk kunnen aanpakken.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSutmuller, over They en MrCooper: ‘Beiden zijn uitstekende bureaus met wie we vol energie en enthousiasme hebben samengewerkt. Die samenwerking heeft geleid tot onder meer een San Accent dat we met They wonnen voor Eredivisie Live en een zeer succesvolle campagne die MrCooper voor ons ontwikkelde met betrekking tot de Droomdeals. De komende maanden blijven zij onze bureaus. De huidige campagne is bijvoorbeeld gewoon van MrCooper. We hechten eraan te benadrukken dat we als goede vrienden uit elkaar gaan.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid