Overslaan en naar de inhoud gaan

Rob van Vuure vertrekt

Rob van Vuure, bekend als de ‘bladendokter’, verlaat op 22 april Sanoma Uitgevers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De 65-jarige Van Vuure stopt met werken, maar blijft actief als bladenmaker, schrijver en columnist van de Volkskrant. Ook gaat hij verder als ad interim hoofdredacteur, blijft hij projecten voor Sanoma doen en er komt half mei een nieuw boek van hem uit: 'Pas op, u wordt verleid'.

related partner content for mobile comes here

Van Vuure begon zijn carrière als leerling-redacteur bij Libelle waarvan hij al snel op jonge leeftijd hoofdredacteur werd. Zijn vakmanschap was zo succesvol dat hij vervolgens werd gevraagd voor een hele reeks andere titels. Hij was hoofdredacteur van in totaal 17 bladen bij Sanoma. Van Margriet tot Playboy, van Viva tot Panorama, van Yes tot Tuin&Co.

Van Vuure was de laatste jaren creative director van Sanoma Uitgevers. Deze functie wordt niet ingevuld, dit was een persoonsgebonden functie. Hij verlaat het uitgeefconcern op de laatste dag van de Media Parade van dit jaar, donderdag 22 april. Die dag is speciaal aan hem gewijd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in