Overslaan en naar de inhoud gaan

Sony vergroot belang in Tuvalu Media

Sony Pictures Television heeft haar belang in de Nederlandse producent Tuvalu Media vergroot.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als gevolg hiervan mag Tuvalu Sony-programma's produceren voor België, Nederland en Luxemburg. Sony had sinds december 2007 al een aandeel in Tuvalu. De meest recente vrucht van deze samenwerking is de Nederlandse versie van de Sonyformule 'Move Like Michael Jackson', die Tuvalu momenteel produceert voor SBS6 en de Vlaamse zender VT4. In Nederland lijkt dat programma inmiddels overigens een flop.

related partner content for mobile comes here

Andere Sony-formats zijn Shark Tank (Dragons' Den) in de Verenigde Staten en de vernieuwde versie van de klassieker The Dating Show voor TF1 in Frankrijk. Het in Hilversum gevestigde Tuvalu Media is bekend van programma's als Groeten van Max, Te leuk om waar te zijn (Tros) en Babyboom (NCRV). Vorig jaar verkocht Tuvalu via Sony het Tros-programma Twinzz aan Turkije.

Hoe groot het belang van Sony is, willen de partijen niet bekendmaken.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in