Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe awards voor het beste interactive werk

Emerce en PIBN introduceren nieuwe awards, de Dutch Interactive Awards.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van 26 maart tot en met 18 april kunnen Nederlandse interactive bureaus hun beste cases indienen. De winnaars worden op 27 mei bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here

Dutch Interactive Awards moet een jaarlijks terugkerende uitreiking worden aan en voor de Nederlandse interactive branche. In totaal worden er tien awards uitgereikt op het gebied van communicatie, e-commerce, marketing en publishing.

Het verschil met andere awards is volgens de initiatiefnemers dat het bij de Dutch Interactive Awards om alle soorten websites gaat zoals portals, communities, webwinkels, corporate sites en intranetten. Verschillende onafhankelijke jury’s van experts buigen zich over de categorieën.

Gijs Vroom, uitgever : 'Er is een grote behoefte aan erkenning voor het beste werk van Nederlandse interactieve bureaus. Zij produceren allerlei soorten sites en toepassingen, zoals bijvoorbeeld platformen, portals, webwinkels, intranetten en communities. We willen met deze awards de beste cases van het afgelopen jaar in elke categorie onder de aandacht brengen. Het gaat bij deze award om excellent werk in interactive media.'

Op 27 mei wordt in de Koepelkerk in Amsterdam bekendgemaakt welk werk bekroond wordt met een prijs.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in