Overslaan en naar de inhoud gaan

Kom in de nieuwe editie van Purple Cow!

Bent u, of de organisatie waarvoor u werkt, de bedenker van een Purple Cow? Leg dan in maximaal 200 woorden uit waarom deze koe nou zo…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat kan u winnen? De hoofdprijs bestaat uit:

related partner content for mobile comes here
  • Eeuwige roem. Want de winnende case wordt opgenomen in Seth Godin's nieuwe Nederlandse uitgave van Purple Cow
  • 5 minutes of fame door de winnende case te mogen presenteren in voorprogramma van Seth Godin op 31 maart
  • 5 vrijkaartjes voor de Seth Godin workshop op 31 maart
  • Een opleidingscheque t.w.v 2000 euro
  • Seth boekenpakket. 5 titels, met als klap op de vuurpijl de nieuwe Purple Cow editie met uw case erin

Maar er is meer! Kijk hier voor alle .

Wat is een Purple Cow?
Koeien zijn saai, zeker als je er een paar hebt gezien. Maar een Paarse Koe, dat zou bijzonder zijn. Een Paarse Koe is iets fenomenaals, spannends en ongelooflijks dat tegen onze intuïtie ingaat. Elke dag komen consumenten in aanraking met zoveel saaie dingen – veel zwart-wit koeien – dat je zeker weet dat ze een Paarse Koe nooit zullen vergeten. En het is geen marketingpraat die je op een product of dienst kunt plakken. Het zit er al in. De Paarse Koe is ingebouwd of hij is er niet.

In Seth Godin’ s boek Purple Cow spoort hij je aan om ervoor te zorgen dat de Paarse Koe in alles zit wat je maakt of doet. Zo wordt het werkelijk opmerkelijk. Het is een manifest voor marketeers die willen helpen producten te creëren die marketing waard zijn.

Max Kohnstamm
Programmamanager SRM

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in