Staatsloterij winnaar Outdoorcampagne 2009
Met 45 pct van de stemmen liet de Staatsloterij afgelopen dinsdagavond tijdens een druk bezochte uitreiking out of home campagnes van Vodafone, Sony PSP, Radio 538, Unilever (Rexona), Dell en Disney XD achter zich. De winnende campagne ging over de Record Jackpot van 27,5 miljoen euro, trekking 10 augustus 2009. Arienne Brokking van de Staatsloterij : 'Met de geïntegreerde Jackpotcampagne hebben we in een korte tijd veel exposure en sales weten te genereren. De out of home campagne die onderdeel was van de totale campagne hebben we multifunctioneel en impactvol ingezet. Onze Jackpotvis dook door het hele land op spectaculaire wijze op. Hiermee is de doelstelling om maximale awareness te creëren voor de Record Jackpot erg goed geslaagd.'
Alex Ermers van Brouwer & Partners, een van de initiatiefnemers van het evenement: 'Het initiatief is tot stand gekomen om marktbreed de mogelijkheden van out of home media te tonen. Er zijn dit jaar zeer veel campagnes genomineerd via www.outdoorcampagnevandemaand.nl. Hieruit konden we als initiatiefnemers opmaken dat het leefde onder de betrokken partijen.'
De outdoorcampagne het van jaar is een initiatief van de out of home specialisten: Kinetic, MbS en Posterscope, samen met buitenreclame exploitant Brouwer & Partners.
Verantwoordelijk bij adverteerder: Arienne Brokking, Sonja Dekker, Marcel Ribbens
Verantwoordelijk bij mediabureau: Zenith Optimedia, Petra in der Rieden, Linda Boks
Reclamebureau: Doom & Dickson, Eva Krook.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid