Overslaan en naar de inhoud gaan

Staatsloterij winnaar Outdoorcampagne 2009

De Staatsloterij is als winnaar uit de bus gekomen bij de eerste Outdoorcampagne van het Jaar verkiezing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met 45 pct van de stemmen liet de Staatsloterij afgelopen dinsdagavond tijdens een druk bezochte uitreiking out of home campagnes van Vodafone, Sony PSP, Radio 538, Unilever (Rexona), Dell en Disney XD achter zich. De winnende campagne ging over de Record Jackpot van 27,5 miljoen euro, trekking 10 augustus 2009. Arienne Brokking van de Staatsloterij : 'Met de geïntegreerde Jackpotcampagne hebben we in een korte tijd veel exposure en sales weten te genereren. De out of home campagne die onderdeel was van de totale campagne hebben we multifunctioneel en impactvol ingezet. Onze Jackpotvis dook door het hele land op spectaculaire wijze op. Hiermee is de doelstelling om maximale awareness te creëren voor de Record Jackpot erg goed geslaagd.'
Alex Ermers van Brouwer & Partners, een van de initiatiefnemers van het evenement: 'Het initiatief is tot stand gekomen om marktbreed de mogelijkheden van out of home media te tonen. Er zijn dit jaar zeer veel campagnes genomineerd via . Hieruit konden we als initiatiefnemers opmaken dat het leefde onder de betrokken partijen.'
De outdoorcampagne het van jaar is een initiatief van de out of home specialisten: Kinetic, MbS en Posterscope, samen met buitenreclame exploitant Brouwer & Partners.

related partner content for mobile comes here

Verantwoordelijk bij adverteerder: Arienne Brokking, Sonja Dekker, Marcel Ribbens
Verantwoordelijk bij mediabureau: Zenith Optimedia, Petra in der Rieden, Linda Boks
Reclamebureau: Doom & Dickson, Eva Krook.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in