Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever rondt verkoop BiFi af

Per 1 mei is het Nederlandse worstjesmerk officieel eigendom van het Amerikaanse Jack Link’s.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De overname werd al bekend gemaakt. Op Koningsdag werd de deal al officieus gevierd met een groot BiFi-feest op de Amsterdamse grachten.

related partner content for mobile comes here

Vijf miljoen BiFi-worstjes

Bart de Vuijst, Sales Director bij ;s: &;De laatste jaren is in Nederland te veel onder de radar geweest. Wij willen het merk - en daarmee de totale categorie - laten groeien.&;

Toch worden in Nederland jaarlijks ruim vijf miljoen BiFi-worstjes gegeten en kent het snackworst-segment nog altijd een groei. BiFi was verantwoordelijk voor 75 procent van deze groei en zag vorig jaar zijn omzet stijgen met 14 procent.

Met de overname komt er een nieuwe website, facebookpagina, samplings en vanaf juni een nieuwe commercial. &;Wij kijken er naar uit om mensen te verrassen met BiFi. De trouwe mascotte van het merk - het BiFi BEEST - krijgt een prominentere rol in de vernieuwde communicatiestrategie. Maar je moet niet met hem sollen. Dat maakt het BiFi BEEST een veelzijdig figuur&;, aldus Niko Stachos, Marketing Director bij Jack Link&;s.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in