Overslaan en naar de inhoud gaan

Uitslag poll: financiele waarde van sociale netwerken is een luchtbel

Er is de laatste tijd veel te doen over Facebook en dat soort sociale netwerken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is ook een beetje wat de gek er voor geeft, want vooralsnog zijn de inkomsten nog mondjesmaat.

related partner content for mobile comes here

Deze week viert Hyves zijn 5 miljoenste hyver, maar waar zit het geld?

Nou goed, we vroegen aan de MolBlog-bezoeker wat de financiele waarde is van de sociale netwerken en 53 procent toont zich recalcitrant en zegt dat het een luchtbel is.

20 procent zegt dat het nog allemaal erg onzeker is.
En de optimisten (de potentie is giga!) blijven steken op 27 procent van de 719 stemmen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in