Overslaan en naar de inhoud gaan

Trouw lanceert adverteerderssite

Trouw komt vandaag met een nieuwe site, cultureelcreatieven.nl , die bedoeld is voor mediabureaus en adverteerders. Volgens de krant…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Trouw komt vandaag met een nieuwe site, cultureelcreatieven.nl , die bedoeld is voor mediabureaus en adverteerders. Volgens de krant gaat het hier om ‘de nieuwste doelgroep van Nederland’.

related partner content for mobile comes here

Op de worden drie cultureel creatieven geportretteerd; Roos, Ted en Anke.
Uit onderzoek van Marketresponse blijkt dat cultureel creatieven een doelgroep vormen die een kwart van de Nederlandse bevolking van boven de 18 jaar vertegenwoordigt. Het belangrijkste kenmerk van deze groep is dat ze leven naar hun waarden. Het zijn mensen die bereid zijn een extra stap te zetten (ook financieel) als daarmee een betere wereld dichterbij komt.
De term cultureel creatieven is afkomstig uit de Verenigde Staten. Daar heten ze cultural creatives. ‘Het is niet eenvoudig om cultureel creatieven te bereiken. Ze zijn onvoorspelbaar in hun mediagebruik.’, aldus Trouw, dat claimt dat deze ‘nieuwe doelgroep’ wel via het dagblad te bereiken is.
Trouw heeft de site ontwikkeld samen met zijn reclamebureau bakker | linssen id.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in