Overslaan en naar de inhoud gaan

TomTom lanceert 'Welkom bij de ultieme rijervaring'-campagne

Nieuwe positionering is geïnspireerd op de frequent flyer-programma's in de luchtvaart.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

&;Welkom bij de ultieme rijervaring&;. Dat is de boodschap die TomTom in zijn nieuwste campagne communiceert aan autorijders. De campagne moet het gevoel verwoorden dat het rijden met een TomTom in de auto oproept.

related partner content for mobile comes here

&;Door het gebruik van nieuwe technologie geven onze nieuwe navigatiesystemen een superieure gebruikerservaring, zegt Nuno Campos, VP marketing bij TomTom. &;De combinatie van slimme routes, onze wegenkaarten en verkeersinformatie geeft autorijders het gevoel dat ze een rijbaan voor zichzelf hebben. Dat gevoel gaat de &;Welkom bij de ultieme rijervaring&;-campagne over.&;

TomTom investeert enkele miljoenen in de campagne, die vanaf 20 juni gaat lopen in vijf Europese landen, waaronder Nederland.  De campagne is ontwikkeld met 180  Amsterdam en omvat onder meer een radiocommercial, online advertenties, YouTube pre-rolls en een campagnewebsite. Ook is de campagne zichtbaar in de winkels, op sociale media en via pr-acties. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in