Overslaan en naar de inhoud gaan

Nestlé introduceert meer merken in China

Het bedrijf wil hiermee beter inspelen op de sterke opkomst van Chineze webwinkels.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Nestlé wil zijn verkopen in China aanjagen en doet dat door voor Chinezen nieuwe merken te introduceren. Via de Chinese webshop Tmall.com kwamen zondag in totaal 67 extra labels van het Zwitserse voedingsmiddelenconcern beschikbaar voor de Chinese consument, zo meldt ANP.

related partner content for mobile comes here

Het gaat om producten als Nido-melkpoeder en Damak-chocolaatjes. Nestlé wil met deze forse uitbreiding van zijn online assortiment beter in te spelen op de sterke opkomst van webwinkels in het Aziatische land.

China is een belangrijke markt voor Nestlé, het is de op een na belangrijkste markt voor het Zwitserse bedrijf.

Maar de laatste jaren heeft Nestlé last van een dalende vraag in de  winkels naar zijn voorverpakte zoetigheden. Een van de oorzaken is dat Chinezen meer letten op gezond eten. Daarnaast doen ze hun inkopen steeds vaker online.

Bron: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in