Overslaan en naar de inhoud gaan

Telefoongids wikt en weegt over papieren versie

De Telefoongids houdt continu in de gaten of de papieren versie van de gids nog relevant is.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Uiteindelijk moeten ook wij denken aan het kostenplaatje’, zegt topman Joris van Oers. Het bedrijf investeert vooral in de online activiteiten. 'Momenteel halen we 50 procent van onze jaarlijkse omzet uit online, we streven naar 75 tot 80 procent over een periode van drie tot vier jaar’, zegt Van Oers. Die omzet beloopt volgens Van Oers enkele honderden miljoen euro’s per jaar. De zou nu zo'n 7,6 miljoen bezoekers per maand hebben.
De Telefoongids introceerde vorig jaar een mobiele versie van de website. 'Mobiel internet heeft de website een flinke impuls gegeven. Gemiddeld zijn er 800.000 bezoekers per maand die ons vinden via mobiel internet.'
Volgens Van Oers moet De Telefoongids in de toekomst een online mediabedrijf worden dat klanten en bedrijven bij elkaar brengt. 'Dat betekent niet dat we per se van naam gaan veranderen’, benadrukt hij. 'We zijn namelijk meer dan alleen een telefoongids. We leveren bijvoorbeeld websites aan het midden- en kleinbedrijf. Dat moeten we veel meer laten zien.'

related partner content for mobile comes here

Bron: AFN

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in