Telefoongids wikt en weegt over papieren versie


'Uiteindelijk moeten ook wij denken aan het kostenplaatje’, zegt topman Joris van Oers. Het bedrijf investeert vooral in de online activiteiten. 'Momenteel halen we 50 procent van onze jaarlijkse omzet uit online, we streven naar 75 tot 80 procent over een periode van drie tot vier jaar’, zegt Van Oers. Die omzet beloopt volgens Van Oers enkele honderden miljoen euro’s per jaar. De website zou nu zo'n 7,6 miljoen bezoekers per maand hebben.
De Telefoongids introceerde vorig jaar een mobiele versie van de website. 'Mobiel internet heeft de website een flinke impuls gegeven. Gemiddeld zijn er 800.000 bezoekers per maand die ons vinden via mobiel internet.'
Volgens Van Oers moet De Telefoongids in de toekomst een online mediabedrijf worden dat klanten en bedrijven bij elkaar brengt. 'Dat betekent niet dat we per se van naam gaan veranderen’, benadrukt hij. 'We zijn namelijk meer dan alleen een telefoongids. We leveren bijvoorbeeld websites aan het midden- en kleinbedrijf. Dat moeten we veel meer laten zien.'
Bron: AFN
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid