Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoitinga leidt BeyenMeyer

Peter Hoitinga is vanaf 1 augustus managing director van BeyenMeyer. Hij wordt verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding en de verdere…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoitinga volgt de eerder naar Lowe@Alfred vertrokken Chris Vannitsem op.
Tot 1 juli is hij nog directeur van Ditzo, waar hij verantwoordelijk was voor de introductie van deze online verzekeraar.

related partner content for mobile comes here

Karel Beyen: 'Wij zijn blij dat we met de kunde en kennis van Peter Hoitinga de stap kunnen zetten naar verdere professionalisering en groei van BeyenMeyer.'
Peter Hoitinga: 'BeyenMeyer is een bureau dat opvallend werk maakt waarbij concreet resultaat voorop staat. Deze nieuwe kans geeft me de mogelijkheid om mijn kennis en
ervaring met de integratie van off- en online campagnes op bredere schaal voor onze klanten in te zetten.'

Voor Ditzo werkte Hoitinga afwisselend aan bureauzijde als business (marketing) strateeg (onder meer bij Etcetera) en in marketingfuncties bij financiële
dienstverleners (onder meer SNS Reaal Groep).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in