Overslaan en naar de inhoud gaan

Delta Lloyd: 'Kritisch op het juiste moment'

Delta Llloyd lanceert de nieuwe door TBWA\Neboko gemaakte campagne. '...zeker Delta Lloyd' blijft en 'Kritisch op het juiste moment' wordt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

TBWA\Neboko won het account na een pitch die vorig jaar werd uitgeschreven. Het account zat hiervoor 4,5 jaar lang bij Lowe & Draftfcb. Dit bureau introduceerde de-'Niets is zeker'-campagne.

related partner content for mobile comes here

Het was TBWA\Campaign Company die ooit de pay-off '...zeker Delta Lloyd bedacht. Het bureau behaalde hiermee vele creatieve successen, met legendarische films als 'Parade' en 'Schaatser', maar de campagne was onvoldoende onderscheidend en volgens Delta Lloyd te veel een 'verzekeringscampagne'. Dit waren redenen om in 2006 afscheid te nemen van het bureau.

TBWA\Neboko voegt het element 'Kritisch op het juiste moment' aan de campagne toe.
Zie hier de eerste commercial:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in