Delta Lloyd: 'Kritisch op het juiste moment'
Delta Llloyd lanceert de nieuwe door TBWA\Neboko gemaakte campagne. '...zeker Delta Lloyd' blijft en 'Kritisch op het juiste moment' wordt…
TBWA\Neboko won het account na een pitch die vorig jaar werd uitgeschreven. Het account zat hiervoor 4,5 jaar lang bij Lowe & Draftfcb. Dit bureau introduceerde de-'Niets is zeker'-campagne.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het was TBWA\Campaign Company die ooit de pay-off '...zeker Delta Lloyd bedacht. Het bureau behaalde hiermee vele creatieve successen, met legendarische films als 'Parade' en 'Schaatser', maar de campagne was onvoldoende onderscheidend en volgens Delta Lloyd te veel een 'verzekeringscampagne'. Dit waren redenen om in 2006 afscheid te nemen van het bureau.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
TBWA\Neboko voegt het element 'Kritisch op het juiste moment' aan de campagne toe.
Zie hier de eerste commercial:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid