Telefonie Trendbox naar SNT


Het belbedrijf neemt een groot deel van de nationale telefonische dataverzameling van Trendbox over, inclusief 37 Nederlandstalige telefonische enqueteurs. Trendbox zal zich vervolgens meer richten op on-line dataverzameling en schriftelijke enquetes, middels het Nationale Panel van Trendbox.
Volgens Carlo Stokx, directeur Interview-NSS, kenmerkt de onderzoeksbranche zich door een verschuiving van telefonische naar online dataverzameling. Veel onderzoeksbureaus besteden hun telefonische enquetes uit. Aan Interview-NSS bijvoorbeeld, dat nu 145 arbeidsplaatsen in Amsterdam telt en de beschikking heeft over duizenden enqueteurs via moederbedrijf SNT. Het belbedrijf zelf blijft geloven in call-centra, maar ontwikkelt daarnaast digitale diensten die het bellen goedkoper moeten maken. Het product 'Twinkle' bijvoorbeeld, een enquetedienst die gebruik maakt van een elektronisch voicemenu. De klant kan de resultaten direct online bekijken. Daarnaast sluit SNT Interview-NSS binnenkort aan op VirtualXS, een nieuwe online omgeving voor call centers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid