Overslaan en naar de inhoud gaan

Patrick Morley nieuwe CEO Kluwer

Patrick Morley wordt per 1 april 2004 benoemd tot algemeen directeur van Kluwer. Hij volgt hiermee Roelant Hazewinkel op.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Morley (47) werkte eerder als Chief Operational Officer bij telecommunicatiebedrijf O2 in Nederland. Daarvoor werkte hij bij KPN Telecom waar hij onder meer verantwoordelijk is geweest voor de strategie, architectuur, beveiliging en investeringen in het KPN-telefonienetwerk en onderzocht de ontwikkelingen in spraaktechnologie. Morley was secretaris van de Raad van Bestuur ten tijde van de overname van TNT en de verdere internationale expansie van het bedrijf. In zijn laatste functie bij KPN, Chief Technology Officer en lid van de Raad van Bestuur, was hij verantwoordelijk voor verschillende bedrijfsactiviteiten, waaronder research, innovatie en IT-strategie.

related partner content for mobile comes here

Naast CEO voor Kluwer, zal Patrick Morley lid worden van het managementteam van de divisie LT&R Europe. Tevens zal de CEO van WK Scandinavia aan hem gaan rapporteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in