Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN moet campagne rectificeren

'Wedden dat de besparing bij overstappen naar Tele2 bij gesprekken binnen Nederland minder is dan één Euro per maand?' Deze weddenschap,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een uitspraak in kort geding bepaalde de rechter gisteren dat KPN deze uitspraak moet rectificeren. KPN kan volgens de rechter niet aannemelijk maken dat de besparing bij Tele2 slechts zo'n gering bedrag is.

related partner content for mobile comes here

KPN probeerde met de actie consumenten die waren overgestapt naar bijvoorbeeld Tele2 te bewegen terug te keren. KPN moet nu iedereen die in het kader van deze campagne is overgestapt een brief sturen met een afschrift aan Tele2. De tekst van de brief is door de rechter bepaald. KPN moet van de rechter excuses aanbieden aan de consument, omdat KPN de consument onjuist geïnformeerd heeft.

'We zijn blij met de uitspraak, want die is in het belang van de consument', aldus ceo Per Borgklint van Tele2. 'Iedereen weet nu dat KPN deze weddenschap verloren heeft. Ik hoop dat KPN dit sportief opvat en al onze voormalige klanten snel een brief stuurt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in