Overslaan en naar de inhoud gaan

Superhero Cheesecake opgenomen in de FWA Hall of Fame

Superhero Cheesecake toe tot exclusieve club van creative digital agencies.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Sinds 2012 heeft Superhero Cheesecake 46 FWA awards in ontvangst mogen nemen, in nauwe samenwerking met bureaus als ACHTUNG! mcgarrybowen, TBWA\, FHV BBDO, J. Walter Thompson, DDB & Tribal, N=5, Greenberry, Eigen Fabrikaat, LEMZ en Cloudfactory. De FWA geldt als een van de meest prestigieuze prijzen in de digitale productie industrie.

related partner content for mobile comes here

Superhero Cheesecake heeft door de jaren heen een sterke reputatie opgebouwd met haar expertise in UX, design, motion, technische innovatie en de productie van high-end interactive experiences met veel aandacht voor detail. Dat het boutique digital agency binnen vijf jaar na het winnen van de eerste FWA Award al onderdeel mag uitmaken van de Hall of Fame, is voor oprichter/creatief directeur Jordi Romkema 'de kroon op ons harde werk'.

'Superhero Cheesecake werd voor het eerst door de FWA opgemerkt in juni 2012 en stond al snel bij ons bekend als een agency dat perfectie nastreeft in alles wat ze maken. Het is altijd geweldig om te zien wat er uit hun koker komt, want geen enkel project is hetzelfde. Eén ding is zeker: deze studio blijft ons verbazen,' aldus FWA-oprichter Rob Ford.

Lees hier het welkomstartikel dat verscheen bij de FWA ter gelegenheid van de opname van Superhero Cheescake.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in