Overslaan en naar de inhoud gaan

NewMotion kiest voor Chunk

De eerste campagne die Chunk voor NewMotion creëert, is gericht op zakelijke klanten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Na een bureau-oriëntatie heeft NewMotion gekozen voor creatief bureau Chunk. NewMotion is leverancier van 'oplaadoplossingen' in Europa en beheert meer dan 30.000 oplaadpunten in 14 landen. Chunk bedenkt voor NewMotion nieuwe campagnes voor Nederland, Duitsland, Frankrijk en de UK.

related partner content for mobile comes here

Tekst loopt door onder afbeelding

“We Think Plus”
Chunk’s eerste campagne voor NewMotion is gericht op zakelijke klanten. Martijn de Beijer van Chunk: 'NewMotion denkt altijd in "meer" voor haar klanten. Meer intelligente software, meer service en meer gemak. Centraal staan "tot leven gebrachte" laadpalen die in animaties en social media posts uitleggen hoe hun intelligentie resulteert in een toekomstbestendige oplossing voor wagenparkbeheerders die het aantal EV’s alleen maar zien toenemen.'

NewMotion over zijn missie
'We willen elektrisch rijden zo eenvoudig en gemakkelijk mogelijk maken voor zoveel mogelijk mensen. Dit doen we door slimme en bekroonde laaddiensten te bedenken, ontwikkelen en ondersteunen. Onze techniek is "Cloud Connected" en biedt klanten real-time inzicht en optimale controle om wagenparken en laadlocaties te optimaliseren.'

'We willen elektrisch rijden zo eenvoudig en gemakkelijk mogelijk maken voor zoveel mogelijk mensen. Dit doen we door slimme en bekroonde laaddiensten te bedenken, ontwikkelen en ondersteunen. Onze techniek is "Cloud Connected" en biedt klanten real-time inzicht en optimale controle om wagenparken en laadlocaties te optimaliseren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in