Steeds meer speciaalbieren verkocht
De consumentenomzet van speciaalbieren groeide in drie jaar tijd met 25 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In 2008 was de omzet nog 100 miljoen euro; in 2011 is de omzet in speciaalbieren gestegen tot 125 miljoen euro. Zo zegt Belgische brouwerij Duvel-Moortgat. naar aanleiding van cijfers van marktonderzoeksbureau AC Nielsen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Consumenten kiezen steeds vaker voor Blond-, Bock- en Abdijbiertjes, en als alternatief voor wijn. ‘Bier is voor het gevoel goedkoper dan wijn. Speciaalbier bestellen maakt het net wat chiquer’, aldus Neeltje Spoor van Jan biercafé Primus in Utrecht tegen het Algemeen Dagblad.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Algemeen Dagblad, Retailtrends
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid