
In 2008 was de omzet nog 100 miljoen euro; in 2011 is de omzet in speciaalbieren gestegen tot 125 miljoen euro. Zo zegt Belgische brouwerij Duvel-Moortgat. naar aanleiding van cijfers van marktonderzoeksbureau AC Nielsen.
Consumenten kiezen steeds vaker voor Blond-, Bock- en Abdijbiertjes, en als alternatief voor wijn. ‘Bier is voor het gevoel goedkoper dan wijn. Speciaalbier bestellen maakt het net wat chiquer’, aldus Neeltje Spoor van Jan biercafé Primus in Utrecht tegen het Algemeen Dagblad.
Vacatures
Adviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBBron: Algemeen Dagblad, Retailtrends
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee