Overslaan en naar de inhoud gaan

Eurizon en Frederique’s Choice winnen Mediastrijd

Discovery Networks stelt een campagne van 150.000 euro beschikbaar aan Frederique’s Choice.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury van De beoordeelde de case van mediabureau Eurizon voor de van voormalig topmodel Frederique van der Wal als beste. De cases werden beoordeeld op de inzet van Discovery Channel en TLC.

related partner content for mobile comes here

De jury noemde de duidelijke onderscheidende aanpak van Discovery Channel en TLC, de grote mate van betrokkenheid van de mannelijke en vrouwelijke doelgroep en de logische en goed doordachte opbouw van de campagne doorslaggevend in hun keuze.

Eurizon diende een case in waarbij vrouwen een commercial kunnen winnen op Discovery Channel om hun partner te helpen herinneren aan hun verjaardag, trouwdag of Valentijnsdag. Deze commercial richt zich speciaal tot de partner zodat hij de desbetreffende speciale dag nooit meer kan vergeten. De oproeppromo hiervoor zal lopen op TLC.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in