Eurizon en Frederique’s Choice winnen Mediastrijd
De jury van De Mediastrijd beoordeelde de case van mediabureau Eurizon voor de online bloemenwinkel van voormalig topmodel Frederique van der Wal als beste. De cases werden beoordeeld op de inzet van Discovery Channel en TLC.
De jury noemde de duidelijke onderscheidende aanpak van Discovery Channel en TLC, de grote mate van betrokkenheid van de mannelijke en vrouwelijke doelgroep en de logische en goed doordachte opbouw van de campagne doorslaggevend in hun keuze.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisEurizon diende een case in waarbij vrouwen een commercial kunnen winnen op Discovery Channel om hun partner te helpen herinneren aan hun verjaardag, trouwdag of Valentijnsdag. Deze commercial richt zich speciaal tot de partner zodat hij de desbetreffende speciale dag nooit meer kan vergeten. De oproeppromo hiervoor zal lopen op TLC.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid