Sony Pictures rondt overname 2waytraffic af


In maart werd al bekend dat Sony het bedrijf wilde overnemen. De beursnotering op de Alternative Investment Market van de Londense effectenbeurs komt hiermee ten einde. Sony heeft in totaal 132,39 miljoen euro aan de overname besteed.
Sony gelooft in de activiteiten van 2waytraffic, het entertainmentbedrijf van oprichters Taco Ketelaar, Kees Abrahams, Unico Glorie. De producent houdt zich vooral bezig met belspellen. In Nederland stortte de omzet in nadat SBS Broadcasting de uitzendingen schrapte.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS2waytraffic beschikt ook over de rechten van diverse televisieformats, waaronder You are what you eat, Take it or leave it, Brainiest en That's the question. Topper is Who wants to be a millionaire?, bij ons bekend als Lotto Weekend Miljonairs.
Bron: Broadcast Magazine
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid