
Uit consumentenonderzoek naar de merkidentiteit van SkyRadio kwam naar voren dat het radiostation geassocieerd wordt met de merkwaarden sympathiek en vertrouwd. De deelnemers aan het onderzoek zien Sky Radio duidelijk als A-merk. Het nieuwe logo, wat bij Sky Radio in Duitsland in januari al is ingevoerd, sluit qua kleuren, vorm en uitstraling aan bij deze merkbeleving.
De zender start ter introductie deze week met een landelijke outdoor- en printcampagne.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensVerder werd bekend dat Sky Radio het nieuws voortaan een paar minuten vóór het hele uur begint, in de hoop de zappende luisteraar te pakken en marktaandeel terug te winnen. Volgens Rob van Stuivenberg van het Kijk- en Luisteronderzoek zappen luisteraars op het hele uur inderdaad vaker dan op andere tijdstippen, omdat dan nieuwe programma’s beginnen. Dat meldde Het Parool.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee