Overslaan en naar de inhoud gaan

Winstdaling Europese retail

De winstmarges in de Europese retail zijn de afgelopen maand verder gedaald. Dat blijkt uit Bloomberg’s Eurozone Retail Purchasing…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Retailers melden dat ze kortingen en promoties moeten inzetten om de achterblijvende verkopen op te krik-ken, waardoor ze hun winstmarges ondermijnen. Bovendien drukken stijgende inkoopprijzen de marges verder. De PMI noteerde de sterkste daling sinds mei 2004. De verkoopdaling in februari was ook opmerke-lijker dan de gemiddelde daling over heel 2004. Een lage consumentenvraag,laag consumentenvertrouwen en slechte weersomstandigheden hielden kopers weg uit de winkels.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in